اخبار

برگزاری سیزدهمین کمیسیون موارد خاص (روز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳)

به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند، سیزدهمین کمیسیون موارد خاص دانشجویان دانشگاه مفید، رروز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳ در معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار می‌گردد. از این رو دانشجویان محترمی که قصد ارسال درخواست به این کمیسیون را دارند، باید کلیه درخواست‌های خود، اعم از تمدید سنوات تحصیلی، مرخصی ترم، مشروطی، مهمانی، انتقالی و… را همراه با مستندات، تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه «سجاد» ثبت نمایند.

ادامه مطلب
اخبار

«برنامه ۲۲۴» رادیو اینترنتی دانشگاه مفید منتشر شد

آیت الله سروش محلاتی در این سخنرانی که در سال ۱۳۹۶ ایراد نموده اند، شهید مطهری را یک شخصیت منحصر به فرد در رابطه با توجه به نقش روحانیون در جامعه معرفی می‌نمایند و با تفکیک قائل شدن بین «رسالت روحانیت» و «رسالت روحانیت در عصر حاضر»، نگاه ویژه استاد شهید به نقش حوزویان در مواجهه با تفکرات جدید، تغییرات مداوم فرهنگی، گفتگوی بین ادیانی، توجه به نیازهای نسل جدید، لزوم ارائه طرح‌های مشخص برای حل معضلات و… را با استناد به مباحث وآثار ایشان به بحث می‌گذارند.

ادامه مطلب
اخبار

نشست صمیمی فعالان دانشجویی و فرهنگی با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه مفید برگزار شد

در این برنامه که با حضور اعضای تشکل های مختلف دانشجویی دانشگاه مفید از جمله شورای صنفی، فستیوال فلسفی، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و دیگر دانشجویان فعال در برنامه‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه مفید برگزار شد، دانشجویان به بیان نقطه نظرات خویش در زمینه‌های آموزشی، رفاهی، فرهنگی و… پرداختند و نمایندگان این تشکل‌ها انتقادات و پیشنهادات خود را خطاب به مسئولین دانشگاه بیان نمودند.

ادامه مطلب
اخبار

فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت مقام استاد تبریک و تهنیت باد

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره موسس گرانقدر و اساتید فقید دانشگاه مفید (رحمت الله علیهم اجمعین) فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، «روز معلم و پاسداشت مقام استاد» را ارج می‌نهیم وسلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی اساتید ارجمند را از خداوند مهربان خواستاریم.

ادامه مطلب