اخبار

پذیرش طلاب در دانشگاه مفید در سال ۱۴۰۳ از طریق آزمون اختصاصی

به اطلاع می‌رساند، دانشگاه مفید در سال ۱۴۰۳ از بین طلاب محترم در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با ارائه تسهیلات ویژه در دو قالب بورس حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی (ره) و بورس تحصیل رایگان دانشجو می‌پذیرد.

ادامه مطلب
اخبار

«برنامه ۲۲۵» رادیو اینترنتی دانشگاه مفید منتشر شد

دکتر موسوی اردبیلی در این سخنرانی که در سال ۱۳۹۶ و در همایش بین المللی ادیان ابراهیمی وهمزیستی مسالمت‌آمیز ارائه نموده اند، هدف خویش از ارائه این بحث را طرح مسئله عنوان می‌نمایند و ضمن اشاره به موانع همزیستی ادیان، به تحلیل و نقد پاسخ‌های گوناگونی که در رابطه با این موانع ارائه شده است می‌پردازند. بخش پایانی برنامه به پرسش و پاسخ اختصاص دارد.

ادامه مطلب
اخبار

برگزاری سیزدهمین کمیسیون موارد خاص (روز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳)

به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند، سیزدهمین کمیسیون موارد خاص دانشجویان دانشگاه مفید، رروز دوشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۳ در معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار می‌گردد. از این رو دانشجویان محترمی که قصد ارسال درخواست به این کمیسیون را دارند، باید کلیه درخواست‌های خود، اعم از تمدید سنوات تحصیلی، مرخصی ترم، مشروطی، مهمانی، انتقالی و… را همراه با مستندات، تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه «سجاد» ثبت نمایند.

ادامه مطلب
اخبار

«برنامه ۲۲۴» رادیو اینترنتی دانشگاه مفید منتشر شد

آیت الله سروش محلاتی در این سخنرانی که در سال ۱۳۹۶ ایراد نموده اند، شهید مطهری را یک شخصیت منحصر به فرد در رابطه با توجه به نقش روحانیون در جامعه معرفی می‌نمایند و با تفکیک قائل شدن بین «رسالت روحانیت» و «رسالت روحانیت در عصر حاضر»، نگاه ویژه استاد شهید به نقش حوزویان در مواجهه با تفکرات جدید، تغییرات مداوم فرهنگی، گفتگوی بین ادیانی، توجه به نیازهای نسل جدید، لزوم ارائه طرح‌های مشخص برای حل معضلات و… را با استناد به مباحث وآثار ایشان به بحث می‌گذارند.

ادامه مطلب