اخبار

ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه مفید

مستدعی است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ جهت ثبت نام نهایی خوابگاه برای ترم ۱-۱۴۰۱ از قسمت امور خوابگاه‌ها در سامانه آموزش نسبت به ثبت نام و واریز یک چهارم هزینه خوابگاه، اقدام فرمائید. درغیر اینصورت دانشگاه نسبت به ارائه خدمات خوابگاهی معذور می‌باشد.

ادامه مطلب
اخبار

اطلاعیه پیرامون واکسیناسیون دانشجون در ترم تحصیلی جدید

به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند، در مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا، ابلاغی توسط وزارت علوم به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تاکید شده است که دانشجویان عزیز نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا برای حضور در کلاس‌های نیمسال پیش رو اقدام نمایند.

ادامه مطلب
اخبار

«برنامه ۱۶۲» رادیو اینترنتی دانشگاه مفید منتشر شد

دکتر قربان نیا در این سخنرانی که در سال ۱۳۹۳ ایراد شده است، ضمن بیان برخی از اصول ریشه‌ای حاکم بر اندیشه و عمل امام علی (ع) در رابطه با امور حقوقی و حاکمیتی، با اشاره به ابعاد نظریه زمان و مکان در فهم رفتار پیشوایان دین، مصادیقی از بیانات و شیوه‌های رفتاری امام علی (ع) خاصه در باب عدالت کیفری را بیان نموده و با رد نظریه تکلیف گرایی محض، مفهوم حق را از مفاهیم اصلی و با اصالت در منابع اسلامی معرفی می‌نمایند.

ادامه مطلب
اخبار

«برنامه ۱۶۱» رادیو اینترنتی دانشگاه مفید منتشر شد

در این برنامه دکتر ناظمی با بیان تطور فلسفه و معنای آن و با ارائه سطح‌بندی‌های گوناگون، منظور از پایان فلسفه را از دیدگاه فلاسفه گوناگون شرح می‌دهند. در ادامه برنامه، دکتر اردبیلی با بیان اینکه برای رسیدن به پایان فلسفه باید از آغاز فلسفه شروع کرد، به ویژگی‌های اسطوره و ارتباط آن با فلسفه اشاره می‌نمایند و با مشخص نمودن معنای مد نظر خویش از فلسفه، رویکرد‌های کلی حامیان شعار پایان فلسفه را نقد می‌نمایند.

ادامه مطلب